Obiektywy do bezlusterkowców
Promocja
Nowość
Obiektyw Sigma A 50 mm f/1.2 DG DN Sony E
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
Promocja
Wyprzedaż
Obiektyw FujiFilm XF 16 mm f/2.8 R WR srebrny - Zapytaj o ofertę
- Stabilizacja tak/nie: nie
- Średnica filtra [mm]: 49
- Do matryc: APS-C
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny Fujinon XF 16mm F/2.8 R WR to lekka i kompaktowa konstrukcja, która świetnie sprawdzi się w terenie, np. w fotografii krajobrazowej, przyrodniczej i architektury. Posiada uszczelnioną obudowę pozwalającą na pracę w niekorzystnych warunkach. Soczewki asferyczne i powłoki Super EBC zapewniają wysokiej jakości, wyjątkowo ostry obraz bez aberracji i odblasków. Silnik krokowy autofokusa oraz jasna przysłona 2.8 to znakomite narzędzia do codziennego fotografowania. Okrągła, 9-listkowa przysłona zapewnia miły dla oka efekt bokeh. Obiektyw przeznaczony do bezlusterkowych aparatów FujiFilm z matrycą APS-C.
Promocja
Nowość
Obiektyw Sigma A 50 mm f/1.2 DG DN L-mount
- Do matryc: pełnoklatkowych
Sigma 50 mm f/1.2 DG DN to doskonałe narzędzie dla profesjonalistów i zaawansowanych amatorów, oferujące najwyższą jakość obrazu. Dzięki dużej przysłonie f/1.2 idealnie nadaje się do portretów, krajobrazów oraz fotografii nocnych. Charakteryzuje się pięknym rozmyciem tła, tzw. efektem bokeh oraz stabilnym ustawianiem ostrości. Dodatkowo jego kompaktowy design sprawia, że jest wygodny w codziennym użytkowaniu. To niezastąpione narzędzie dla każdego fotografa poszukującego precyzji i profesjonalizmu.
Promocja
Obiektyw Sony FE 70-200 mm f/4 G OSS II (SEL70200G2.SYX) Rabat 1000 zł na telekonwerter Sony
- Stabilizacja tak/nie: tak
- Średnica filtra [mm]: 72
- Do matryc: pełnoklatkowych i APS-C
SEL70200G2: nowy, pełnoklatkowy teleobiektyw zmiennoogniskowy z serii G ze stałą przysłoną F4. Korzystaj z wyjątkowej rozdzielczości, pięknego rozmycia tła (bokeh), odwzorowania w skali 1:2 i większej dokładności ustawiania ostrości oferowanych przez ten obiektyw Sony z mocowaniem typu E. SEL70200G2 to nadzwyczajny obiektyw Sony G do różnych gatunków fotografii, zwłaszcza przyrodniczej, makro, portretowej i podróżniczej, a także do filmowania. W uzyskaniu doskonałego obrazu pomaga płynnie, szybko i stabilnie działający system AF oraz zredukowana niestabilność kąta widzenia podczas ustawiania ostrości.
E 50 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o ogniskowej 50 mm i dużej liczbie przysłony f/1.8. Dedykowany do aparatów z matrycą APS-C doskonale sprawdzi się w fotografii portretowej pozwalając na atrakcyjne rozmycie tła. Duża jasność oraz wbudowana stabilizacja obrazu pozwolą też na swobodne wykonywanie zdjęć i filmów przy słabym oświetleniu.
E 35 mm f/1.8 OSS to stałoogniskowy obiektyw o dużej jasności dedykowany do aparatów Sony z matrycą APS-C. Ogniskowa 35 mm w takim wypadku daje kąt widzenia i perspektywę zblizoną do ludzkich oczu, co sprawia bardzo naturalne wrażenie. Dzięki dużej jasności idealnie sprawdza się do zdjęć z rozmytym tłem a także podczas fotografowania w słabym oświetleniu. Fotografowanie w słabym oświetleniu wspiera też funkcja stabilizacji obrazu pozwalająca wydłużyć nominalny czas naświetlania. E 35 mm f/1.8 OSS jest doskonałym rozwiązaniem jako pierwszy lub drugi po "kitowym" obiektywem do codziennego użytku.
E 18-105 mm f/4.0 G OSS to uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy dedykowany do aparatów bezlusterkowych z matrycą APS-C. Elemenem wyróżniającym ten model jest możliwość płynnej zmiany ogniskowej z poziomu korpusu aparatu co docenią zwłaszcza osoby zajmujące się filmowaniem. Filmowcy docenią również wbudowaną stabilizację obrazu oraz stałą jasność w całym zakresie ogniskowych.
Fujinon XF 50-140 mm f/2.8 R LM OIS WR to teleobiektyw typu zoom dedykowany do aparatów FujiFilm X. Praktyczny zakres ogniskowych będący przedłużeniem podstawowego obiektywu oraz duża "jasność" sprawiają, że jest to model o bardzo szerokim zastosowaniu - od fotografii reporterskiej, sportowej, przyrodniczej po portrety. Wbudowana stabilizacja doskonale sprawdzi się również podczas filmowania.
Szerokokątny obiektyw, który zapewnia bezkompromisową jakość serii Art w fotografii reportażowej, dokumentalnej, architektury czy astronomicznej. Doskonale sprawdzi się także podczas filmowania dzięki zastosowaniu cichego i precyzyjnego silnika krokowego AF czy przełącznika pierścienia przysłony. Oferuje przedni gwint filtrów 72 mm i tylny uchwyt na filtry.
Sigma Art f/1.4 50 mm to niezwykle wszechstronny obiektyw pod względem wyrazistości, poręczności i użyteczności. Został on zaprojektowany z myślą o fotografach, by pomóc im tworzyć ich najlepsze zdjęcia. Dzięki zastosowaniu najnowszych technologii obiektyw ten stanowi idealne połączenie między optymalnym rozmiarem a szybkim autofokusem. Oprócz jasności f/1.4 i pięknego efektu bokeh różne aberracje zostały optymalnie zniwelowane, co z kolei gwarantuje wysoką jakość obrazu w całej szerokości kadru, od środka do jego krawędzi.
Pierwszy obiektyw makro z maksymalnym powiększeniem 1:1 z najwyższej klasy linii Art charakteryzującej się wybitnymi właściwościami optycznymi. Na konstrukcję optyczną składa się w sumie aż 6 soczewek specjalnych, i są to elementy wykonane ze szkieł niskodyspersyjnych SLD i FLD oraz asferycznych. Tak zaawansowana konstrukcja pozwoliła osiągnąć ostry obraz w całym kadrze, a dodatkowo producentowi udało się również uzyskać obraz praktycznie wolny od zniekształceń geometrycznych (dystorsji).
Szerokokątny zoom do matryc pełnoklatkowych, który wyróżnia się lekką konstrukcją wykonaną m.in. ze stabilnego termicznie kompozytu (TSC) i poliwęglanów o niskiej kurczliwości. Jego konstrukcja optyczna obejmuje m.in. 5 elementów ze szkieł FLD i 4 soczewki asferyczne. Wewnętrzny mechanizm zoomu i silnik krokowy AF sprawiają, że świetnie nadaje się także do filmowania.
Makroobiektyw o współczynniku powiększenia 1:1, który powstał specjalnie dla aparatów Sony z matrycą APS-C. Wykorzystuje zaawansowaną optykę, która obejmuje soczewki asferyczne i szkło ED. Minimalny dystans ostrzenia wynosi tylko 2,4 cm, co gwarantuje pełną swobodę w czasie komponowania ujęć. Mechanizm wewnętrznego ogniskowania sprawia, że obiektyw zachowuje niezmienną długość w czasie działania.
Porozmawiaj ze specjalistą Sony na czacie! (w godzinach 9-17) Obiektyw o standardowej ogniskowej 50 mm i jasności f/1.2, który należy do linii premium G-Master. Wykorzystuje 4 silniki liniowe XD, 3 soczewki XA i powłoki Sony Nano AR II. 11-listkowa przysłona zapewnia naturalnie wyglądający efekt bokeh.
Jasny obiektyw z ergonomicznym pierścieniem ostrości, cechujący się lekką i kompaktową konstrukcją. Posiada wytrzymały, całkowicie metalowy tubus. 9-listkowa przysłona i jasność f/1.4 zapewniają plastyczny efekt bokeh. Świetnie sprawdzi się także podczas filmowania dzięki pierścieniowi przysłony działającemu bez kliku.
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Fujifilm z mocowaniem X.
Mały i lekki stałoogniskowy obiektyw oferujący zarówno standardowe pole widzenia dla oka, jak i wydajną konstrukcję. Świetnie sprawdzi się w niemal każdym rodzaju fotografii - street photo, podróżniczej, portretowej, fotografii ślubnej czy w fotoreportażu. Maksymalny otwór przysłony wynoszący f/1.4 zapewnia więcej możliwości w zakresie operowania głębią ostrości i jednocześnie ułatwia pracę w trudnych warunkach oświetleniowych. Obiektyw powstał z myślą o aparatach Sony z mocowaniem E (APS-C).
Wielu użytkowników doceniło jakość i możliwości obiektywu Fujinon XF zapewniającego zakres ogniskowych 10-24 mm. Teraz dostępna jest jego udoskonalona wersja, która zachowała z poprzednika wszystko co najlepsze, czyli przede wszystkim optykę, ale zyskała nową, uszczelnioną obudowę. Dzięki temu Fujinon XF 10-24 mm f/4.0 R OIS WR II jest obiektywem gotowym na każde wyzwanie, jakie postawi przed nim fotografia krajobrazowa, architektury, wnętrz itp.
Zoom o bardzo szerokim, uniwersalnym zakresie ogniskowych i stałej jasności f/4. Sprawdzi się zarówno podczas fotografowania, jak i filmowania. Cechuje się zredukowanym efektem oddychania, wewnętrznym układem ogniskowania i automatycznym sterowaniem przysłoną. Uszczelniona konstrukcja w 13 miejscach pozwala na wykorzystanie go nawet w wymagającym środowisku.
Wysokiej klasy obiektyw szerokokątny Fujinon XF 16mm F/2.8 R WR to lekka i kompaktowa konstrukcja, która świetnie sprawdzi się w terenie, np. w fotografii krajobrazowej, przyrodniczej i architektury. Posiada uszczelnioną obudowę pozwalającą na pracę w niekorzystnych warunkach. Soczewki asferyczne i powłoki Super EBC zapewniają wysokiej jakości, wyjątkowo ostry obraz bez aberracji i odblasków. Silnik krokowy autofokusa oraz jasna przysłona 2.8 to znakomite narzędzia do codziennego fotografowania. Okrągła, 9-listkowa przysłona zapewnia miły dla oka efekt bokeh. Obiektyw przeznaczony do bezlusterkowych aparatów FujiFilm z matrycą APS-C.
Najczęściej kupowane
Porady
Jaki obiektyw kupić do filmowania?
Przygotowaliśmy dla Ciebie garść porad oraz wybraliśmy kilka modeli, którymi powinieneś się zainteresować.
Obiektyw macro. Co musisz wiedzieć przed zakupem?
Szukasz szkła do makrofotografii? Zastanawiasz się który obiektyw da Ci największa zbliżenia? Jesli lubisz robić zdjęcia kwiatom, owadom, biżuterii, koniecznie to przeczytaj!
Jaką ogniskową wybrać? Lepszy szeroki kąt czy teleobiektyw?
Dowiedz się, co to jest ogniskowa oraz kiedy warto sięgnąć po obiektyw 24 mm a kiedy po 100 mm.